استعفای مديرعامل تراکتورسازی پذيرفته شد

کد خبر : 6    زمان ارسال : سه شنبه 1392/02/17 15:54

دومين تغيير بزرگ تراکتورسازان در کمتر از يک هفته

استعفای مديرعامل تراکتورسازی پذيرفته شد


استعفای مديرعامل باشگاه تراکتورسازی مورد قبول هيات مديره قرار گرفت.


سردار جعفري، مديرعامل باشگاه تراکتورسازي پس از کناره‌گيري از سمت خود منتظر نظر هيات مديره بود.

او دقايقي پيش از سمت مديرعاملي تراکتورسازي کنار گذاشته شد تا پس از برکناري توني اوليويرا، دومين تغيير بزرگ تراکتورسازان در کمتر از يک هفته باشد.

محمدحسين جعفري پس از قبول استعفايش بيانيه‌اي را به شرح زير صادر کرد:

هواداران و طرفداران و دوستداران تيم محبوب تراکتورسازي

3 سال در خدمت تيم بودم. روز معارفه اعلام کردم آمده‌ام، مايه عزت و سرافرازي هواداران باشم و تراکتور را با هم آسيايي نماييم. به فضل الهي 2 سال پي‌در‌پي اين مهم انجام شد. اين اتفاق نمي‌افتاد مگر در سايه همدلي، همراهي و پشتيباني از تيم و باشگاه.

بار ديگر آسيا منتظر تراکتور خواهد ماند انشاء ا... عزم‌ها جزم و حمايت‌ها جدي‌تر و مديران و کادرفني و بازيکنان شايسته و هوشمند براي ورود به اين عرصه انجام گيرد.

من آنچه در بزاعتم بود انجام دادم و اگر بيش از اين نشد، به پاي بنده ضعيف بگذاريد و از اين چند حرف و کلمه دريابيد که در اين سه سال براي رسيدن به اهداف تعيين شده بسيار متحمل فشارها، مشکلات، ناملايمات و بي‌وفايي‌ها شدم اما به لطف الهي انگيزه خدمت ذره‌اي براي پيگيري اهداف باشگاه مرا سست نکرد و اگر قصوري هم بوده از همه هواداران دوست داشتني تراکتور پوزش مي‌طلبم و اطمينان مي‌دهم، شما شاهد باشگاهي پاک، سالم، منسجم در راه تداوم موفقيت تراکتور هستيد و جا دارد از همه همکارانم و جانشين باشگاه، مهندس زيني‌زاده که مشاور و يار و ياورم بود، تشکر نمايم و از همه کساني که حامي جدي باشگاه بوده، سپاسگذاري نمايم؛ به‌خصوص از سردار پورجمشيديان که از حاميان ويژه تراکتور مي‌باشند.

بنده با انگيزه خدمت به مردم عزيزمان کانديد شوراي شهر شده‌ام تا بتوانم خدمت مضاعفي به استان و شهرمان تبريز داشته باشم؛ خصوصا بااستفاده از ظرفيت بالاي تبريز براي خوداتکايي مالي تراکتور گامي اساسي برداريم تا براي هميشه اين موجود نشاط بخش مردم را به جايگاه دائمي و اصلي خود برسانيم.

اينجانب در نامه خود مبني بر جدايي از تراکتور به هيئت مديره در تاريخ 1392/02/04 درخواست رخصت نموده‌ام تا در اندک فرصت باقي مانده از ليگ برتر و براي شروع فصل آينده مديري با کفايت‌تر از من بتواند تيم سال آينده را بسته و آماده رقابت نمايد و علت اين‌که تاکنون اين جدايي را اعلام ننمودم، به خاطر حفظ تيم از حواشي و کسب سهميه آسيا بود و حالا که اين امر محقق شده اکنون اعلام مي‌کنم و هم‌اکنون با منابع مالي در دسترس از طريق اسپانسري، حق پخش، تبليغات و حق متعلقه از کنفدراسيون آسيا بايد نسبت به تسويه حساب تيم امسال در روزهاي آينده اقدام شود و انشاءا... با تامين بخشي از بودجه مورد نياز سال آينده توسط صاحبان سهام شاهد تيم با توان بالا در سال آينده باشيم.

در آخر از آن دسته از افرادي که با عدم تحمل باخت عکس العمل‌هايي را در خصوص بنده داشته‌اند مي‌خواهم براي حفظ وحدت و مواظبت از اين تيم محبوب بازيچه دست تعدادي مغرض و قلم به دستان وابسته به مافيا که هرگز موفقيت و عزت ما را نمي‌خواهند، نشوند.

با هم باشيم. براي هم باشيم تا خدا لطف خود را شامل ما نمايد و بدانيم که تراکتور در ليگ برتر يک نهال 4 ساله است و تازه عطر و بوي آن در فوتبال ايران و آسيا پيچيده است. اجازه ندهيم اين نهال نوپا پژمرده شود.

من نگرانم که بعضي‌ها به خود اجازه دهند که مربي و مدير را از روي سکوها تعيين کنند. اين موضوع در هيچ جاي دنيا فوتبال وجود ندارد و مسلما اين کار باعث نابودي تراکتور خواهد شد و ما اين تجربه را در پرسپوليس آزموده‌ايم. بالاخره برد و باخت بخشي از فوتبال است و بايد شادي‌ها و غم‌ها را تقسيم کرد.

در آخر بار ديگر از لطف شماها که تيم را حمايت کرديد و بنده نيز تحت حمايت شما توانستم خدمتي براي پرآوازه شدن تراکتور انجام دهم، سپاسگذاري مي‌کنم و از همه شما حلاليت مي‌طلبم و خداحافظي مي‌کنم و معتقدم تراکتور آذربايجان را بيش از اين پر آوازه خواهد کرد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:استعفای مديرعامل تراکتورسازی پذيرفته شد, | 15:47 | نویسنده : محمد |
  • یک لالوند
  • کلبه یاس